קמפיין לידים

קמפיין לידים

המטרה העיקרית של קמפיין לידים היא לאסוף נתונים על לקוחות המתעניינים במוצר או בשירות. קמפיין לידים מנוהל באתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ומנועי חיפוש. בשלב הראשון נדרשים מנהלי הקמפיינים להציע טופס הרשמה או עמוד נחיתה. עליהם לבצע פילוח של קהל יעד פוטנציאלי ולבחון את האפשרות של פנייה ללקוחות רלוונטיים. עמוד נחיתה או טופס הרשמה מהווים את אמצעי יצירת הקשר הבסיסי בין הלקוחות לבין העסק. בשלב השני מועברים לידים אל נציגי המכירות של החברה. הם יוצרים קשר נוסף עם הלקוח ומנסים לעניין אותו במוצר או בשירות.

קמפיין אפקטיבי מאפשר איסוף של לידים איכותיים. קמפיין לידים יכול להתבצע בנפרד או במקביל למאמצי פרסום, שיווק וקידום מכירות. עסקים בכל רחבי העולם משתמשים היום בכלים טכנולוגיים לצורך איסוף לידים באינטרנט. הקמפיין מנוהל על ידי אנשי מקצוע אך הוא דורש הגדרה מדויקת של צרכים ומטרות. יש קמפיינים שמטרתם איסוף מידע על לקוחות קיימים לצרכי שימור, לעומת קמפיינים המתמקדים בגיוס לקוחות חדשים והגדלת בסיס הלקוחות הנוכחי. 

 

טיפים לאיסוף לידים איכותיים

יש כמה טיפים שיכולים לעזור עבור ניהול נכון של קמפיין יצירת לידים. הטיפ החשוב ביותר הוא להישאר עם אצבע על הדופק ולהגיב לשינויים. בקמפיין לידים אפשר כל הזמן לבדוק את התגובות של קהל היעד, לבחון את האפקטיביות של ניסיונות שיווק מסוימים ולבצע התאמות. טיפ נוסף הוא לאפיין את מטרות הקמפיין בשלב מוקדם וכך למנוע בזבוז מיותר של משאבים כלכליים. בסופו של דבר, העסק צריך לדעת למי הוא פונה על מנת להגדיל את המכירות.

קמפיין לידים נותן מענה על צרכים רבים ולכן הוא מומלץ לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. הוא מאפשר איסוף לידים איכותיים ותורם לגיוס לקוחות.
לקבלת פרטים על המערכת