פנייה אישית ללקוח באמצעות מערכת דיוור במייל

מנהל שיווק שרוצה לשפר יחסי המרה והכנסות צריך להשתמש במערכת דיוור המבוססת על דואר אלקטרוני. המטרה העיקרית של מערכת מן הסוג הזה היא לאפשר פנייה אישית ללקוח. לפי מחקרים שפורסמו בשנים האחרונות, פנייה לנמען בשמו או בפרטיו האישיים מעלה משמעותית את האפקטיביות של הדיוור. הדרך לעשות את זה היא לבצע פרסונליזציה של דיוור במייל ולהביא את זה לידי ביטוי בשורת הנושא ובגוף ההודעה.

בעזרת מערכת דיוור במייל ניתן להסב את תשומת ליבו של הנמען למסר ספציפי. המערכת מקלה על פילוח קהלי יעד והיא חוסכת בהוצאות על קמפיינים שיווקיים. בנוסף, בעזרת המערכת ניתן להפחית משמעותית את אחוזי השחיקה של המסר השיווקי. המערכת דואגת שרק נמענים בקהל היעד הרלוונטי יקבלו את המסר וייחשפו להודעה. כך מסייעת המערכת לשיווק יעיל בטווח הקצר והארוך ומונעת עוגמת נפש מכל הצדדים המעורבים.

 

מה הקשר בין מערכת דיוור במייל לבין קמפיין אוטומטי?

מלבד האמור לעיל, חשוב להבין שבאמצעות מערכת מערכת דיוור במייל ניתן גם לבצע קמפיין אוטומטי. מנהלי שיווק מנוסים משתמשים במערכת כדי לשלוח ברכות יום הולדת בתאריכים מסוימים, לדוור סדרה של מסרים מתוזמנים ולעדכן לגבי מבצעים והטבות. המערכת מאפשרת שליחת מייל ללא מעורבות יד אדם וישירות אחרי רכישת מוצר או שירות. באמצעות המערכת ניתן לשלוח דואר אלקטרוני במועדים קבועים, או לבצע התאמה אוטומטית למסכי מובייל ומכשירים ניידים.

אוטומטיזציה היא חלק בלתי נפרד מהיתרונות של תקשורת שיווקית. מערכת דיוור במייל מוכיחה שכדאי להתעדכן בחידושים האחרונים, על מנת לחסוך משאבים עבור העסק ולשפר את יחסי ההמרה. השירות הניתן באמצעות המערכת מיועד לעסקים קטנים וגדולים והוא יכול גם לשמש חברות ומוסדות ציבוריים.
לקבלת פרטים על המערכת