לידים מטוייבים

לידים מטוייבים

טיוב לידים מאפשר וידוא של רלוונטיות הפרטים והנתונים טרם העברתם ללקוח. לידים מטוייבים חוסכים זמן ומשאבים וגם מונעים עוגמת נפש מבחינת הלקוח. תהליך טיוב של לידים איכותיים רלוונטי לכל הצדדים המעורבים בעסקה. העסק או המפרסם מקבלים לידיהם נתונים אמינים, עדכניים ומהימנים, בעוד הלקוח מקבל רק שיחות טלפון שנותנות מענה על הצרכים שלו. תהליך הטיוב רלוונטי לכל סוגי הלידים. הוא מתאים בעיקר עבור יצירת לידים דרך האינטרנט ויכול לעזור גם בהשגת פרטים על לקוחות באמצעים אחרים.

לאחר תהליך אפקטיבי של טיוב לידים ניתן לעדכן את הסטטוס כפי שמופיע במערכת הניהול. האפשרויות הקיימות כוללות סימון של לקוח בתור לא מעוניין, לא עונה או תקין טיוב. בנוסף, יש מקרים בהם תהליך הטיוב מאפשר תיאום מול הלקוח של יצירת קשר במועד מאוחר יותר. השילוב בין מערכת הניהול לבין תהליך הטיוב מבטיחים עדכון יעיל של הסטטוס במערכות השונות.

 

מתי מבצעים את הטיוב?

לידים איכותיים דורשים טיוב מוצלח בשלב מוקדם ככל האפשר. ניתן לרכז רשימה של לידים באינטרנט ולבצע את הטיוב בצורה מסודרת, או להעדיף טיוב תקופתי אחת למספר ימים או שבועות. תדירות הטיוב תלויה בכמות המידע המגיע לעסק ובדרישות שהוא מציב. יחד עם זאת, אין לוותר על תהליך הטיוב. זהו תהליך חיוני ליצירת קשר עם לקוחות והוא יכול לתרום לשיפור תחושת הלויאליות של לקוחות פוטציאליים.

איסוף לידים איכותיים הוא פעולה מסובכת מכפי שנהוג לחשוב. לידים מטוייבים דורשים הקצאה של אנשי מקצוע מיומנים, אנשי מכירות אדיבים ונציגי שירות סבלניים. בתום תהליך הטיוב יכול העסק לאסוף לידים באינטרנט ולנהל את המידע העומד לרשותו. זו הסיבה לחשיבות התהליך ולמרכזיותו בניהול עסקים קטנים או גדולים בעידן המודרני.
לקבלת פרטים על המערכת