מה אפשר לעשות עם מערכת דיוור סמס?

מנהל שיווק שרוצה להגדיל את כמות הלקוחות ולשפר יחסי המרה צריך להשתמש בצורה נכונה במערכת דיוור סמס. המערכת מאפשרת לבצע מספר פעולות בצורה פשוטה. ראשית, ניתן לבצע שליחת הודעה למספר רב של לקוחות בעת ובעונה אחת. השליחה מתבצעת באמצעות לחיצת כפתור בלבד והיא חוסכת זמן ומאמץ. שנית, מערכת דיוור סמס מתאימה להעברת הודעות שמניעות לפעולה. הנמען מקבל את המסר בזמן אמת ומגיב מיידית, זאת בניגוד לדואר אלקטרוני שנפתח על ידי המשתמש לעיתים רחוקות יותר.

מערכת דיוור סמס מאפשרת לתזכר לקוחות על תור, טיפול, פגישה, חידוש מנוי ועוד. יש עסקים שמשתמשים במערכת כדי לברך לקוחות על אירועים, חגים ותאריכים מיוחדים וחברות שמעדיפות לשמור על קשר עם העובדים. בעזרת המערכת ניתן לשלוח הודעות סמס משותפות לקראת כנס עובדים, אירוע או מסיבה בחברה. גם הודעות עבודה כלליות הן חלק חשוב מהשימוש היעיל במערכת.

 

למה סמס ולא שיחת טלפון?

ההתלבטות העיקרית של מנהלי שיווק היא בין שימוש בסמס לבין שיחת טלפון. בעבר נהוג היה לשמור על קשר טלפוני עם הלקוחות על מנת להניע אותם לפעולה, אך כיום מדובר על מהלך שיווקי עם אפקטיביות יחסית מוגבלת. הרבה לקוחות מרגישים מוטרדים משיחות טלפון ולכן מגבשים דעה שלילית על המוצר או השירות. יתרה על כך, פחות מקובל ליצור קשר טלפוני וגם המוען מעדיף תקשורת שיווקית מתקדמת יותר.

סמס הוא דרך מצוינת להסב את תשומת ליבו של הלקוח למבצעים והנחות ולאפשר לו לשמור על עצמאות. הלקוח יכול להגיב להודעה שהוא מקבל על ידי יצירת קשר עם נציגי החברה, ביקור באתר או הודעה חוזרת. אלו יתרונות ייחודיים של תקשורת חדשה ומתווכת מחשב.
לקבלת פרטים על המערכת