לידים תקינים

לידים תקינים

לידים לא תקינים לא שווים כלום עבור בעלי עסקים ומנהלי קמפיינים. לידים מן הסוג הזה מורידים לטמיון שעות של השקעה, זמן ומשאבים. השאלה היא כיצד מבטיחים לידים איכותיים ואיך מונעים מצב של חוסר תקינות. כאן נכנסים לתמונה מספר טיפים בסיסיים. 

הטיפ הראשון הוא להקפיד על תהליך טיוב לידים. זהו תהליך המבוצע על ידי נציגי מכירות טלפוניים. תפקידם ליצור קשר עם הלקוח ולוודא את אמינות המידע המופיע על גבי לידים באינטרנט או במקומות אחרים. השיחה הטלפונית אינה מחייבת את הלקוח, אלא להיפך: היא פועלת לטובתו ומונעת מצב של קבלת פניות לא רלוונטיות לצרכיו.

הטיפ השני הוא להשקיע מלכתחילה בתהליך נכון של איסוף מידע. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הכמות של לידים לעסקים אינה קובעת. האיכות היא זו שמשפיעה על החזר ההשקעה ועל גיוס הלקוחות החדשים. מי שרוצה לגייס לקוחות חייב לדעת כיצד, מתי ואיפה לפנות לקהל יעד פוטנציאלי. תהליך נכון של יצירת לידים מונע הצטברות של לידים לא תקינים ומבטיח את שביעות הרצון של כל הגורמים המעורבים.

 

סינון מידע עם מערכות ייעודיות

טיפ לא פחות חשוב הוא להשתמש באמצעים הטכנולוגיים הקיימים בתוך מערכת ניהול לידים. זו מערכת המאפשרת סינון של לידים תקינים ולא תקינים. המערכת מרכזת בתוכה את כל המידע והיא כוללת פונקציות רבות של פילוח. מערכת ניהול לידים חשובה לא פחות מאשר הקמפיין הפרסומי המאפשר את איסוף המידע. יחד עם זאת, רוב הלקוחות ובעלי העסקים לא מודעים לקיומן של המערכות ולא הם לא מנצלים את הפוטנציאל שלהן.

לסיכום, התקינות של המידע אותו מקבל העסק חשובה לצורך גיוס הלקוחות ושיפור המכירות. את התקינות ניתן לבדוק בדרכים שונות ובאמצעים טכנולוגיים רבים.
לקבלת פרטים על המערכת